15 Ocak 2012 Pazar

BEN DİŞ HEKİMİ "BESTE ERİŞKİN"

BEN DİŞ HEKİMİ "BESTE ERİŞKİN"
1986-1987 Yıllarında oğlumun yaşadığı ciddi bir sağlık sorunu sonucu girdiğim manevi sıkıntı sırasında AVUKAT Sema CANPOLAT (Babası Zilede Nufus Müdürlüğünde çalışmış,Halen Yalovada ikamet etmektedir) aracılığıyla Tokat-Zilede Türbesi Bulunan Beyazıd-ı Bestam-i Hazretler-i'ile tanıştım Yapmaya çalıştığım dualarda
Beyazıd-ı Bestam-i nin de ruhuna okuduğum Dua ve Allaha yaptığım yalvarışlar sonucu oğlum sağlığına kavuştu.
Daha sonra 1992 yılında Yalovadan arabamla AV.Sema CANPOLAT ile birlikte Zile'ye geldim ve Mübareğin türbesini ziyaret ettim. O günden sonra sıkıntıya düştüğüm her zaman okuduğum Ayetleri Beyazıd-ı Bestam-i nin ruhuna bağışlamaya devam etmekteyim,Sizlerede dualarınızla Beyazıd-ı Bestam-i yi misafir etmenizi tavsiye eder sağlık ve mutluluklar dilerim

"Erdoğan Tuğcu" Aracılığıyle bu bilgi bizlere ulaşmıştır bizde sizleri bilgilendiriyoruz sıkıntısız günler diliyoruz.

1 yorum:

thfsnkr dedi ki...

Erdoğan Tuğcu kimdir? Bu bilgiyi nerden almıştır? Bu bilgiyi sizinle paylaşırken şahıstan izin almış mıdır? Ya da siz yayınlamak için izin aldınız mı? Acilen cevap istiyorum!